Zusteroproepsysteem

Verpleegoproepsysteem

Het zusteroproepsysteem is van groot belang voor iedere zorginstelling. Candra Hospitality bied een geheel nieuw systeem welke vele voordelen en mogelijkheden biedt op basis van VOIP.

Fonestar zusteroproepsysteem

De verschillende onderdelen

Zusteroproepsysteem

Assist IP-1200C

 

  • Alarmknop voor het bellen van medisch personeel.
  • Verbinding met IP-1200H & IP-1200HTV.
  • Cliënt kan het zorgpersoneel waarschuwen met de oproepknop of de IP-1200H(TV)
  • Annuleer knop voor annulering van waarschuwingen.
  • Verlichte knoppen.
  • Geschikt voor inbouw & opbouw.
  • Past in standaard inbouwdoos 60 x 60.

Assist IP-1200H

  • Alarmknop voor het bellen van medisch personeel.
  • Drukknopbediening om de verlichting in de kamer te regelen.
  • Verbonden met de IP-1200C
  • Verlichte knoppen.

Assist IP-1200HTV

  • Alarmknop voor het bellen van medisch personeel.
  • Drukknopbediening om de verlichting in de kamer te regelen.
  • Mogelijkheid om zenders en volume van de TV te bedienen,
  • Verbonden met de IP-1200C
  • Verlichte knoppen.

Assist IP-1200W (MIVA-Set)

  • Cliënt kan het zorgpersoneel waarschuwen met het koord
  • Annuleer knop voor annulering van waarschuwingen.
  • Verlichte knoppen.
  • Geschikt voor inbouw & opbouw.
  • Past in standaard inbouwdoos 60 x 60.

Assist VOIP1200P5

  • VoIP-kamer bediening met 5-inch touchscreen, intercom en RFID-lezer.
  • Beheer van patiëntwaarschuwingen door medisch personeel.
  • Creëren van noodcodes: code blauw, wit, etc.
  • Hulp vragen aan collega’s.
  • Configuratie van de oproepsystemen in de kamer.
  • Aansluiting van de kamer systemen, tot 8 oproepsystemen en 1 lichtregeleenheid.
  • Verbinding met TCP / IP-datanetwerk.
  • Full-duplex communicatie met SIP-protocol.
  • PoE-voeding.
  • Geschikt voor inbouw & opbouw.

Assist VOIP1200PH7

  • VOIP Toestel met 7 inch touchscreen.
  • Kamer status monitoring.
  • Real-time alarm management.
  • Telefonische communicatie met cliënt.
  • Gemakkelijk toegang tot cliënt gegevens.
  • Mogelijkheid tot instellen verschillende beveiligingsniveau’s
  • Verbinding met TCP / IP-datanetwerk.
  • VAD (Voice Activity Detection)
  • Full-duplex communicatie met SIP-protocol.
  • PoE-voeding.
  • Geschikt voor wandmontage

Assist VOIP1200PH10

  • VOIP Toestel met 10,1 inch touchscreen.
  • Draadloze handset
  • Kamer status monitoring.
  • Real-time alarm management.
  • Telefonische communicatie met cliënt.
  • Gemakkelijk toegang tot cliënt gegevens.
  • Mogelijkheid tot instellen verschillende beveiligingsniveau’s
  • Verbinding met TCP / IP-datanetwerk.
  • VAD (Voice Activity Detection)
  • Full-duplex communicatie met SIP-protocol.
  • PoE-voeding.
  • Geschikt voor wandmontage

Assist IP-1200L

 

  • Halfbolvormig, discreet en modern design.
  • Laag verbruik en zeer efficiënte RGB LED.
  • Geschikt voor inbouw & opbouw.
  • Geschikt voor standaard inbouwdoos 60 x 60.

De gang indicator is een lamp die boven of bij de deur van iedere kamer kan worden geplaatst. De lamp is voorzien van een RGB LED en er kunnen afhankelijk van het type alarmering verschillende kleuren worden gekozen.

Assist IP-0050 server & Assist IP-0150 server

De systeem server is er in 2 varianten. De IP-050 en de IP-0150. In de basis zijn deze servers het zelfde. Ze zijn zeer stabiel en werken op linux. De servers bieden ondersteuning voor vrijwel alle protocollen. Hierdoor is integratie met bestaande systemen geen enkel probleem. Het verschil tussen de IP-0505 en de IP-0150 zit hem in de grootte van uw organisatie. Indien uw zorginstelling minder dan 50 kamers heeft dan kunt u kiezen voor de IP-050. Vanaf 50 kamers wordt de IP-0150 ingezet.

De voordelen

zusteroproepsysteem

  • Rust en veiligheid

    Het Fonestar zusteroproepsysteem geeft uw cliënten rust en een gevoel van veiligheid.

  • Efficiënt

    U verhoogt de efficiëntie van uw verplegend personeel omdat ze direct inzicht hebben in de behoeftes van uw cliënten.

  • Kostenbesparing

    Door het systeem weet u verplegend personeel gelijk bij welke cliënt ze moeten zijn. Dit bespaart veel kostbare tijd.

  • Analyse

    Door het gebruik van het systeem kunt u gemakkelijk analyseren hoeveel tijd er wordt besteed aan een specifieke cliënt.

  • Veelzijdige systeem

    Het systeem werkt geheel op basis van VOIP. Hierdoor is het flexibel en gemakkelijk aan te passen op uw wensen.

  • Modern

    Het systeem heeft een modern design. Het is volledig integreerbaar met de reeds bestaande systemen.